Sport Je Fit on tour: gratis wandelroute in Grijpskerk

Zet Netflix een uurtje op pauze, klap de laptop dicht of laat die puzzel even voor wat ‘ie is. Trek in plaats daarvan je schoenen aan en ga Grijpskerk verkennen op een andere manier die je ooit eerder hebt gedaan. Start met de nieuwe wandelroute van Sport Je Fit!

Wat kan wél? Kinderen mogen weer samen sporten, én dus was daar de Kinderbootcamp. Thuis sporten mocht altijd, daarom lanceerden we de thuissportvideo’s met bijbehorende schema’s. Wandelen? Dat kan zeker! Mits uiteraard met inachtneming van de huidige gezondheidsrichtlijnen. Dáar kunnen we wat mee, en dus zijn Julian en Gerjan Grijpskerk in getrokken en hebben daar een route uitgezet. Sport Je Fit on tour is geboren. Het idee is simpel: wandel van punt naar punt en doe aldaar een snelle oefening. Sportkleding is geen must. De heren hebben de wandelroute zo opgezet dat iedereen mee kan doen, in welke outfit dan ook. Sport Je Fit is daarmee voor iedereen. Alleen of samen op afstand, jong of wat ouder, en getraind of beginnend.

De gehele route staat op de deur van Sport Je Fit (aan de zijde van de pinautomaat) én ontdek je bovendien hier onder. De bijbehorende oefeningen staan op de plaatjes, maar zijn ook afzonderlijk via dit bericht te bekijken.

Sport Je Fit on tour: kaarten en oefeningen
Kaart wandelroute
Locaties wandelroute
Oefeningen deel 1
Oefeningen deel 2
Oefeningen deel 3

Kleine disclaimer: staat een paaltje niet meer waar ‘ie moeten staan? Pak dan alsnog de kaarten hierboven erbij en doe je oefening!