Sport Je Fit helpt om thuis in beweging te komen

Waar word jij gelukkig van? Ook in Coronatijd zijn er dagelijks genoeg geluksmomentjes. Waar wij blij van worden is bewegen en sporten. Nu we dat niet in de sportschool mogen, doen we dat graag ‘samen’ met onze leden thuis. Ontdek in dit bericht de mogelijkheden op het gebied van thuis sporten.

Thuis sporten

Als je thuis gaat sporten, doe je uiteraard wel graag de juiste oefening waarmee je jouw doelen behaalt. Wij maken daarom voor onze leden een thuissportschema op maat. Stuur ons een mail via thuissporten@sportjefit-grijpskerk.nl. Wij nemen vervolgens contact met je op.

Sport Je Fit-Helpdesk

Heb je vragen over je training? Hulp nodig bij een oefening misschien? Welke vraag je ook hebt, je kunt hiervoor dagelijks terecht bij onze gloednieuwe Sport Je Fit-helpdesk. Schrijf je hier in, dan houden we rekening met je komst.

Maandag: 10.00 – 11.00 uur
Dinsdag: 19.00 – 20.00 uur
Woensdag: 10.00 – 11.00 uur
Donderdag: 19.00 – 20.00 uur
Vrijdag: 10.00 – 11.00 uur

Online Yoga & Pilates

Rol je mat maar weer uit, want Luraine is back on track! Drie keer per week geeft ze een online les. Vind je het leuk om een keertje vrijblijvend kennis te maken met yoga of pilates? Dan is dit je kans. Stuur ons een mail via thuissporten@sportjefit-grijpskerk.nl, dan sturen we jou een link voor de stream.

Maandag: Pilates – 19.00 uur
Woensdag: Yoga – 19.00 uur
Vrijdag: Yogalates – 9.00 uur

NIEUW: Sport Je Fit-themavideo’s

Bijzondere tijden vragen om een creatieve benadering. We nemen daarom speciale sportvideo’s op. Op woensdag 20 januari trapt Marcel samen met zijn kinderen Anne en Dirk het spits af voor een speciale Familie Work-out. Een weekje later is het de beurt aan Gerjan en Julian voor een Sport Je Fit-Outdoor training. Iedere woensdag een nieuwe video en iedere woensdag een nieuwe vorm van bewegen, altijd met plezier. Je ontdekt de video’s via Facebook en hier op onze website.