Speciaal voor alle leden: personal training & online BBB / HIIT

Als je ons team zou vragen wat ze het állerleukste aspect van Sport Je Fit vinden, dan is het antwoord misschien wel unaniem: het geven van personal training. Samen doelen stellen en samen de uitdaging opzoeken, helemaal op maat. En dát is precies wat we nu gaan doen. Vanaf maandag 15 februari is het voor alle leden mogelijk om samen met onze trainers Julian, Gerjan of Marcel aan de slag te gaan.

Personal training

Iedere personal training duurt zo’n dertig minuten en vindt van maandag tot en met vrijdag buiten plaats. Start- en eindpunt is en blijft Sport Je Fit. We vragen je om in sportkleding, met een gevulde sportfles en lege blaas, naar je training te komen. Reserveer hier je sportmoment. Heb je gezondheidsklachten voorafgaand aan je training? Annuleer dan je komst via deze pagina.

Online BBB- en HIIT training

Gerjan staat te trappelen, want de BBB- en HIIT-lessen gaan onder zijn leiding weer los! De periode vraagt ons om dit in een ander jasje te gieten. De lessen op dinsdag- en donderdagavond om 19.00 uur zijn daarom via Zoom te volgen. Meld je aan via thuissporten@sportjefit-grijpskerk.nl, dan sturen we jou een link met de stream.

Dinsdag: BBB/HIIT – 19.00 uur
Donderdag: BBB/HIIT – 19.00 uur

We horen je denken: “BBB? HIIT?” In onderstaande video legt Gerjan himself uit wat je precies van de online Zoom-training kunt verwachten.

Online Yoga & Pilates

Luraine is alweer even onderweg met haar online lessen, en ze slaan bijzonder goed aan. Vind je het leuk om een keertje vrijblijvend kennis te maken met yoga, pilates of yogalates? Pak dan nu je kans. Meld je ook voor deze online les aan via thuissporten@sportjefit-grijpskerk.nl, dan sturen we jou een link met de stream.

Sport Je Fit-Helpdesk

De Sport Je Fit-Helpdesk is, net als Luraine, alweer ruim een maand on the roll. Je kunt hier terecht met vragen over je thuis-training. Reserveer hier, dan houden we rekening met je komst.

Maandag: 10.00 – 11.00 uur
Dinsdag: 19.00 – 20.00 uur